Про доступність інформації у медичних закладах

Як ми писали раніше, команда Станції Харків оцінила наявність та інформативність інформаційних стендів медичних закладів м. Харків, які уклали із Національною службою здоров’я України Договори про надання первинної медичної допомоги.

В ході оцінювання виявилося багато недоліків, у одних медичних закладів – несуттєвих, у інших – принципових.

За результатами оцінювання ми підготували та відправили 34 листа-рекомендації до керівників зазначених закладів. Чесно кажучи, на відповіді ми не сподівалися, тим більше на оперативне усунення вказаних недоліків.

Уявіть, як ми були вражені тим, що через декілька днів після відправлення листів розпочалася активність керівників медичних закладів з надання ПМД у вигляді телефонних дзвінків та офіційних листів. Деякі листи та дзвінки — з проханням роз’яснення подальших дій щодо усунення зазначених недоліків, інші — інформували про їх усунення та навіть надіслали фотозвіти.

Загалом ми отримали три офіційні листи від медичних закладів, чотири дзвінки від головних лікарів та 1 фотозвіт інформаційних стендів після виправлення.

Ми дуже вдячні тим медичним закладам, які реагують і які небайдужі до своїх клієнтів та їх права на інформацію.

#Станция_Здоровья #health_station #NED #Станція_Харків