Наші кейси. Історія з продовженням

До нас звернулася пенсіонерка з числа ВПО, що мешкає в Харкові, назвемо її Марія Сергіівна. Вона вже другий місяць не отримує рецепти за програмою “Доступні ліки”. При цьому жінка підписала декларацію з терапевтом і певний час отримувала рецепти на безкоштовні ліки. Потім їй відмовили в рецептах, посилаючись на брак фінансування.

Далі в «гру» вступили ми. Перш за все зателефонували в приймальню головного лікаря поліклініки, де секретар повідомила, що дійсно існує брак фінансування, і рецепти видавали, але тим, кому найнеобхідніше, (Цікаво, як вони обирають?) а потім додала, що так було тиждень тому, а зараз видачу рецептів відновлено.

Ми з радістю повідомили пенсіонерці гарну новину і попросили її повідомити нам про отримання рецептів. Протягом трьох днів ми чекали на дзвінок, але марно, тоді ми зателефонували самі. Слухавку взяла вкрай засмучена Марія Сергіївна і повідомила, що їй знову відмовили у рецептах, тепер уже через те, що поліклініка, начебто, не уклала угоду з аптекою і тому рецепти не будуть виписувати, бо отримати ліки все одно ніхто не зможе.

Жінка сама навіть телефонувала на гарячу лінію мережі аптек 911, бо саме ця аптека закріплена за даною поліклінікою (ЩО?), і оператор гарячої лінії підтвердила їй цю інформацію. Ми, як могли, заспокоїли жінку і пообіцяли у всьому розібратися.

Ми також зателефонували на гарячу лінію мережі аптек 911, де в нашого співробітника відбулась тривала та цікава розмова, яка наштовхнула на погані думки.
Оператор повідомила, що договір з поліклінікою існує, тоді ми зауважили, що поліклініка чи окремі лікарі не мають права вказувати пацієнтам, в якій з аптек — учасниць програми в Харківській області — отримувати ліки. Після цього дівчина знову порадилася та сказала, що договір не з аптекою, а з кимось іншим. А конкретно їхня аптека не видає певні безкоштовні ліки через брак фінансування.

Далі буде. Спробуємо розібратися в цьому лабіринті.

#Станция_Здоровья #health_station #NED#Станція_Харків